Zwroty i reklamacje

 

SKŁADANIE REKLAMACJI

Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, składając reklamację zakupionych Towarów należy podać dokładny opis występującej wady, podać okoliczności jej wystąpienia, wykazać dokonanie zakupu oraz wskazać rachunek bankowy, na który miałyby zostać przelane środki pieniężne lub podać dane adresowe w przypadku zwrotu ceny Towaru przekazem pocztowym. 

Właściciel sklepu (Epodi Group Sp. z o.o.) w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Zamawiającego i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 

W przypadku uznanej reklamacji Towary są wymieniane na wolne od wad. Jeśli model nie występuje już w ofercie Sklepu, Sklep zwraca kwotę odpowiadającą cenie zakupu oraz kosztom przesyłki Towaru do Zamawiającego. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem. Odesłanie Towaru następuje na koszt Sklepu. 

Koszty przesłania wadliwego Towaru do Sklepu ponosi Zamawiający, z wyjątkiem sytuacji gdy Zamawiającym jest konsument. W pozostałych sytuacjach koszt ten zostanie zwrócony Zamawiającemu w przypadku uznania reklamacji. W przypadku nieuznanej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Zamawiającego, koszty przesyłki nie są zwracane. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, Sklep na swój koszt odsyła Zamawiającemu zareklamowany Towar.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

1.1 Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): 

- adres sprzedającego

- Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery zamówienia ze sklepu

- Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . 

- Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]

- Adres: [adres kupującego] 

- Data: [data odstąpienia od umowy] 

- Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Epodi Group sp. z o.o. (magazyn Nelro Data S.A.)

ul. Szyszkowa 43

02-285 Warszawa

 

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Epodi Group Sp. z o.o. (magazyn Nelro Data S.A.)
ul. Szyszkowa 43
02-285 Warszawa

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszystkie wysyłane przesyłki są ubezpieczone. 

Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, Klient powinien sprawdzić przesyłkę i w przypadku stwierdzenia: 

1. uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, 

2. niekompletności przesyłki, 

3. niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia 

należy w obecności osoby dostarczającej paczkę sporządzić protokół szkody.

 


 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl